.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیروزجایی:طرح های نیمه تمام مازندران ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به وجود چهار هزار و ۷۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام خواستار تعیین تکلیف آن در استان شد و گفت: تکمیل آن نیازمند ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی فیروزجایی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وجود چهار هزار و۷۰۰پ روژه عمرانی نیمه تمام در مازندران خواستار تعیین تکلیف آنها شد و افزود: روند اجرای برخی از این این پروژه‌ها قدمت ۲۰ ساله دارد وتکمیل این پروژه‌ها ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

وی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به مازندران خاطر نشان کرد: در این سفر پروژه‌های نیمه تمامی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تعیین تکلیف خواهد شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم توجه به مباحث توسعه‌ای استان مانند راه، گردشگری، کشاورزی و صنعت یادآورشد: زیر ساخت‌های مازندران بویژه در حوزه دستگاه‌های خدماتی پاسخگوی جمعیت شناور استان نیست و دولت باید به مازندران که خدمات رسانی ملی دارد، توجه ویژه کند.

کریمی فیروزجایی عدم تناسب دستگاه‌های استانی با مأموریت حوزه عمل آنها را از مشکلات اساسی دانست وافزود: اعتبار و ساختار تشکیلاتی دستگاه‌های مازندران در حوزه گردشگری و کشاورزی محدود و کم بازده است.

این مسئول پارلمانی با تاکید بر نقش مهم کشاورزان مازندرانی در عرصه تولید افزود: مازندران با تولید سالانه هشت میلیون تن محصولات کشاورزی در این بخش نیازمند توجه جدی دولت است زیرا بی توجهی به بحث بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی موجب خسارت فراوان به زارعان و تولید کنندگان مازندرانی شده است.

وی اظهار کرد: در صورت تقویت سیاست‌های حمایتی دولت، مازندران کشور را از واردات برنج بی نیاز می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر همگرایی ارکان توسعه استان در هدف گیری مؤلفه‌های اثربخش پیشرفت وآبادانی افزود: نمایندگان مجلس و مدیریت ارشد اجرایی مازندران برای برون رفت از مشکلات توسعه استان نقشه راه واحد ترسیم کردند و راهکار واقعی در مسیر توسعه مازندران تغییر ریل اجرایی و ورود مدیران تازه نفس با روحیه جهادی وانقلابی به بدنه دستگاه‌ها است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.